Tapahtumahaku

9.6.–29.11.2021

Kurssi sopii aloittelijoille ja harrastuksen jatkajille. Voimaharjoitukset parantavat liikkumiskykyä ja tasapainoharjoitus vähentää kömpelyyden tunnetta.

9.6.–29.11.2021

Tämä ryhmä on tarkoitettu ainoastaan henkilöille, joilla on jokin neurologinen diagnoosi (kuten MS-tauti).

14.8.2021 10.0017.30

TCS Smashin Starttipäivä on uusien harrastajien kauden aloituspäivä, jossa on mahdollista kokeilla cheertanssia ja cheerleadingia ennen päätöstä harrastuksen aloittamisesta.

1.9.–24.11.2021

Ulkoillaan yhdessä erilaisissa luontokohteissa, luontopoluilla Turun lähialueilla. Mukana kävelyillä on teemoja; mielen hyvinvointia, ”luonto kuntosalina” ja luonto vetreytystä.

6.9.–29.11.2021

Hikinen ja tehokas intervallijumppa ja venyttelyt ilman koreografioita. Kurssilla saat treenata juuri sinulle sopivaan aikaan, niin monta kertaa viikossa, kuin haluat!

6.9.–29.11.2021

Circuit -kiertoharjoittelutunti on monipuolinen ja tiivis tunti, jossa yhdistetään tehokkaasti aerobisia liikkeitä sekä monipuolisia lihaskuntoliikkeitä.

6.9.–29.11.2021

Core Care -tunti yhdistää keskivartalon eli “coren” lihasten (selkä- ja vatsalihasten) harjoittamisen sekä kehonhuollon.

6.9.–29.11.2021

Jatkokurssi Auralassa pilatesta aiemmin harrastaneille. Osallistuminen edellyttää vähintään vuoden kokemusta pilates-harjoittelusta ja pilateksen perusasioiden hallitsemista.

6.9.–29.11.2021

Kurssi on tarkoitettu pilatesta aiemmin harrastaneille.

7.9.–30.11.2021

Qigong – tie hyvinvointiin, jaksamiseen ja parempaan terveyteen. Kurssi uusille sekä alkeiskurssin käyneille Qigong-harrastajille.

7.9.–30.11.2021

Huollamme kehoa kokonaisvaltaisesti, teemme helppoja askelsarjoja, kehitämme lihasvoimaa ja ylläpidämme liikkuvuutta. Tunneilla alkulämmittely, peruslihaskuntoliikkeitä, venyttelyä

7.9.–30.11.2021

Barre muokkaa, kiinteyttää, vahvistaa ja parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa. Tunti sisältää myös liikkuvuusharjoituksia.

7.9.–30.11.2021

Pilates on kokonaisvaltaista kehon hallintaa, jossa hengitys tukee liikettä. Tunti sopii yhtä hyvin vähän liikuntaa harrastaneelle kuin aktiiviliikkujan palautumiseen.

7.9.–30.11.2021

PowerPilates tehostaa jo opittuja pilates- harjoituksia, joten tunnilla on hyötyä pilateksen perusteiden hallinnasta.

7.9.–7.12.2021

Äänimaljarentoutus on kehon ja mielen syvärentoutusta. Maljojen harmoniset äänet värähtelevät syvällä kehossasi. Kehosta n. 70% on vettä, ja värähtely välittyy siksi joka soluun.

8.9.–1.12.2021

Aamujooga on kehoa herättelevä ja vahvistava. Tunti on aktivoiva alku pirteään päivään. Sopii sekä aloittelijoille, että joogaa aiemmin harrastaneille.

8.9.–1.12.2021

Kunnon jumppaa tuolilla istuen. Vahvistetaan lihaksia, kasvatetaan kuntoa ja ylläpidetään nivelten liikeratoja.

8.9.–1.12.2021

Tällä tunnilla liikutaan suomalaisen musiikin rytmissä hauskaa pitäen. Tunti sopii sekä aloittelijoille että jo pidempään liikkuneille, voit muokata liikkeistä itsellesi sopivan.

8.9.–1.12.2021

Huollamme kehoa kokonaisvaltaisesti, teemme helppoja askelsarjoja, kehitämme lihasvoimaa ja ylläpidämme liikkuvuutta.

8.9.–1.12.2021

Kurssi sopii kaikille omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille joogaa jo vähän harrastaneille.

8.9.–1.12.2021

Qigong – tie hyvinvointiin, jaksamiseen ja parempaan terveyteen. Qigong sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

8.9.–1.12.2021

Keppijumppa avaa tehokkaasti niska-hartiaseutua ja rento jumppahetki parantaa liikkuvuutta, tasapainoa, kestävyyttä ja lihaskuntoa. Sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille.

8.9.–1.12.2021

Tällä kurssilla keskitytään selkää ja niskaa hoitaviin sekä ryhtiä parantaviin asanoihin. Jooga lisää mm. liikkuvuutta, vahvistaa kehoa ja tasapainottaa aineenvaihduntaa.

8.9.–1.12.2021

Kurssi on tarkoitettu kaikille joogasta kiinnostuneille miehille. Kurssilla tehdään uusia liikkeitä ja syvennetään kokemusta jo tutuksi tulleista harjoituksista.

9.9.–2.12.2021

Sopii niin vasta-alkajille kuin aikaisemmin joogaa harrastaneille. Joogaharjoituksen uudistava vaikutus lisää kehon vastustuskykyä ja auttaa ylläpitämään hyvää terveyttä.

Sivut