Tapahtumahaku

5.9.–28.11.2022

Kurssi sopii aloittelijoille ja harrastuksen jatkajille. Voimaharjoitukset parantavat liikkumiskykyä ja tasapainoharjoitus vähentää kömpelyyden tunnetta.

5.9.–5.12.2022

Tämä ryhmä on tarkoitettu ainoastaan henkilöille, joilla on jokin neurologinen diagnoosi (kuten MS-tauti).

5.9.–5.12.2022

Jatkokurssi Auralassa pilatesta aiemmin harrastaneille. Kurssille osallistuminen edellyttää vähintään vuoden kokemusta pilates-harjoittelusta.

5.9.–10.10.2022

Äitiysjoogassa tehdään raskaana olevan naisen kokonaisvaltaista hyvinvointia edistäviä lempeitä harjoituksia. Äitiysjoogan voi aloittaa missä tahansa raskauden vaiheessa.

5.9.–5.12.2022

Kurssi on tarkoitettu pilatesta aiemmin harrastaneille. Liikkeitä tehdään sekä seisten että lattialla.

6.9.–29.11.2022

Qigong – tie hyvinvointiin, jaksamiseen ja parempaan terveyteen. Se vaikuttaa myönteisesti lihasten, jänteiden ja nivelten liikkuvuuteen sekä immuniteettiin.

6.9.–29.11.2022

Tällä joogatunnilla ei tarvitse olla hiljaista! Äiti-vauva -joogaan voit tulla yhdessä alle 1 -vuotiaan lapsen kanssa.

6.9.–29.11.2022

Yinjooga on hyvin hidasta ja staattista joogaa. Näin asana pääsee vaikuttamaan sidekudoksiin.

6.9.–29.11.2022

Barre on erilainen ja tehokas koko vartalon treenitunti, joka on saanut vaikutteita niin baletin tankoharjoituksista kuin pilateksestakin.

6.9.–29.11.2022

Äänimaljarentoutus on kehon ja mielen syvärentoutusta.Maljojen harmoniset äänet värähtelevät syvällä kehossasi.Harjoitus rauhoittaa,rentouttaa ja tasapainottaa kokonaisvaltaisesti.

6.9.–29.11.2022

Äänimaljarentoutus on kehon ja mielen syvärentoutusta.Maljojen harmoniset äänet värähtelevät syvällä kehossasi.Harjoitus rauhoittaa,rentouttaa ja tasapainottaa kokonaisvaltaisesti.

7.9.–30.11.2022

Aamujooga on kehoa herättelevä ja vahvistava. Sopii sekä aloittelijoille, että joogaa aiemmin harrastaneille. Jokainen voi joogata oman kuntonsa mukaan.

7.9.–30.11.2022

Kurssi sopii kaikille omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille joogaa jo vähän harrastaneille. Kurssilla opiskellaan Suomen Joogaliiton soveltamaa joogaa.

7.9.–7.12.2022

Huollamme kehoa kokonaisvaltaisesti, teemme helppoja askelsarjoja, kehitämme lihasvoimaa ja ylläpidämme liikkuvuutta.

7.9.–30.11.2022

Qigong – tie hyvinvointiin, jaksamiseen ja parempaan terveyteen.

7.9.–7.12.2022

Keppijumppa avaa tehokkaasti niska-hartiaseutua ja rento jumppahetki parantaa liikkuvuutta, tasapainoa, kestävyyttä ja lihaskuntoa.

7.9.–7.12.2022

Tällä kurssilla keskitytään selkää ja niskaa hoitaviin sekä ryhtiä parantaviin asanoihin.

7.9.–7.12.2022

DanceFit on vauhdikas ja hauska kuntotanssitunti, jossa joraillaan eri tanssityylejä lattareista hiphopiin ja nykytanssista houseen.

7.9.–7.12.2022

Kurssi on tarkoitettu kaikille joogasta kiinnostuneille miehille. Myös vasta-alkajat ovat tervetulleita kurssille.

8.9.–8.12.2022

Sopii niin vasta-alkajille kuin aikaisemmin joogaa harrastaneille. Harjoituksissa opitaan tuntemaan kehoa ja mieltä.

8.9.–8.12.2022

Joogaharjoitusta voidaan tehdä tuolilla istuen tai tuoliin tukeutuen. Harjoitukset tuovat keholle vireyttä ja tasapainoa, samalla
keskittymiskyky ja itseluottamus kohenee.

8.9.–8.12.2022

Kehonhuoltoa, kokonaisvaltaista hyvää oloa ja virkeää mieltä. Monipuolinen ja vaihteleva tunti, kaikille jotka haluavat parantaa koko kehon liikkuvuutta ja hyvinvointia.

8.9.–8.12.2022

Joogan on tutkitusti osoitettu parantavan elämänlaatua ja stressinhallintaa. Se mm. rentouttaa ja parantaa unen laatua.

9.9.–9.12.2022

Asahi on suomalaista terveysliikuntaa, jossa yhdistyvät itämaisen ja länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet.

9.9.–9.12.2022

Sopii niin vasta-alkajille kuin aikaisemmin joogaa harrastaneille. Harjoituksissa opitaan tuntemaan kehoa ja mieltä.

Sivut